Güncelleme Tarihi: 27 Aralık 2024

Gösterim: 8320

Başvuru Takvimi

 

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

2024 YILI FAALİYETLERİ AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ BAŞVURU TAKVİMİ

Tarih

Süreç

31.12.2024

Akademik Teşvik Ödeneği Takviminin İlanı

06-12 Ocak 2025

Öğretim Elemanları tarafından YÖKSİS’ten alınan çıktı ve akademik faaliyetlerine ilişkin örnek kanıt ve belgeler ile birlikte Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (ÜBYS) https://ubys.bandirma.edu.tr internet adresine giriş yaparak Akademik Performans Bilgi Sistemi/Bilgi Girişi menüsünden dijital başvurusu.

12-15 Ocak 2025

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının başvuruları incelemesi ve varsa eksikliklerin giderilerek 15 Ocak 2025 günü sonuçların Dekanlıklar/Müdürlükler (Rektörlüğe bağlı bölümlerde bölüm başkanı) aracılığıyla Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi.

16-21 Ocak 2025

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi ve sonuçların 21 Ocak 2025 günü Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi’nde (ÜBYS) ilan edilmesi.

22-28 Ocak 2025

Sonuçlar için Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna itiraz süreci ÜBYS üzerinden yapılacaktır.

29 Ocak-02 Şubat 2025

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların sonuçlandırılıp ÜBYS’de ilan edilmesi.

03 Şubat 2025

Akademik Teşvik almaya hak kazananların listesinin Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü’ne bildirilmesi.

 

(*) Süreçlerin mevzuatla belirlenen tarihe kadar tamamlanabilmesi için bu süre uzatılmayacaktır.

Açıklamalar:

  1. Akademik teşvik ödeneği 1 Ocak-31 Aralık 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilen faaliyetleri kapsamaktadır.
  2. Akademik faaliyetlere ilişkin başvurularda YÖKSİS ten (https://yoksis.yok.gov.tr/) alınan çıktı kullanılacaktır. Bu nedenle, YÖKSİS şifresi olmayan öğretim elemanlarımız, YÖKSİS giriş sayfasında "şifremi unuttum" seçeneğine tıklayarak yeni şifrelerini edinebilirler. Şifrelerini edinemeyenler personel@bandirma.edu.tr adresinden e-posta ile talep edebilirler.
  3. Başvuruda, YÖKSİS’ ten alınan çıktı ile birlikte, faaliyetlerinize ilişkin kanıtlar ÜBYS sistemine belge/çıktı/doküman olarak eklenmelidir.
  4. Sistemlerden alınan sadece aşağıdaki çıktılar (imzalı olarak) bölümünüze/biriminize teslim edilmelidir.
  5. Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği'nin ‘Akademik teşvik faaliyet alanlarının değerlendirilmesi' başlıklı 7. maddesinin dokuzuncu fıkrası uyarınca uluslararası niteliğe haiz etkinlikler Üniversite Yönetim Kurulu kararı ile belirlenmektedir.